Strona główna » Regulamin

Regulamin aplikacji i serwisu „Esprit Audio”

Spis treści

  1. Postanowienia ogólne
  2. Definicje
  3. Wymagania techniczne
  4. Ogólne zasady korzystania z Serwisu i Aplikacji
  5. Umowa o dostarczanie Usługi Konta
  6. Umowa o dostarczanie Towaru cyfrowego
  7. Licencja
  8. Reklamacje dotyczące Przedmiotu świadczenia cyfrowego
  9. Opinie
  10. Treści niedozwolone
  11. Pozasądowe rozwiązywanie sporów
  12. Własność intelektualna
  13. Przetwarzanie danych osobowych
  14. Zmiana Usługi Konta
  15. Zmiana Regulaminu
  16. Postanowienia końcowe

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania z aplikacji „Esprit Audio” (dalej: „Aplikacja”) i serwisu „Esprit Audio” prowadzonego pod adresem internetowym: www.espritaudio.pl (dalej: „Serwis”) oraz z dostępnych w ich ramach Towarów cyfrowych.
  2. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej: „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną”).
  3. Właścicielem Aplikacji oraz Serwisu jest ESPRIT DYSTRYBUCJA K. BOCIAN, P. MISTACHOWICZ spółka jawna z siedzibą w Krakowie (adres siedziby: ul. Siwka 27A, 31­588 Kraków), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000585649, posiadająca NIP: 6793118520, numer REGON: 362978886 (dalej: „Usługodawca”).
  4. Kontakt z Usługodawcą jest możliwy za pomocą:
    1. poczty elektronicznej – pod adresem: ksiegarnia@esprit.com.pl;
    2. poczty tradycyjnej – pod adresem: ul. Siwka 27A, 31­588 Kraków;
    3. telefonu – pod numerem: +12 264 37 09.
  5. Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) (dalej: „DSA”), Usługodawca wyznaczył punkt kontaktowy służący do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą ds. Usług Cyfrowych oraz Klientami w sprawach objętych regulacją DSA. Punkt kontaktowy jest dostępny pod adresem: ksiegarnia@esprit.com.pl. Komunikacja w ramach punktu kontaktowego odbywa się w języku polskim. 
  6. Dostępne w Aplikacji oraz Serwisie informacje o Towarach cyfrowych dostarczanych przez Usługodawcę, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (dalej: „Kodeks cywilny”).
  7. Przed rozpoczęciem korzystania z Aplikacji i Serwisu, Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności.

§ 2. Definicje

  1. Użyte w Regulaminie wyrazy pisane wielką literą, które nie zostały inaczej zdefiniowane w treści Regulaminu, mają następujące znaczenie:
    1. Klient – Użytkowni lub Kupujący;
    2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
    3. Konto – panel tworzony w systemie informatycznym Serwisu, umożliwiający Użytkownikowi korzystanie z jego funkcjonalności, w szczególności nabywanie i korzystanie z Towarów cyfrowych;
    4. Kupujący – osoba będąca Konsumentem, Przedsiębiorcą albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, która zawarła ze Usługodawcą Umowę o dostarczanie Towaru cyfrowego lub podjęła działania zmierzające do jej zawarcia;
    5. Niezgodność – rozumie się przez to niezgodność Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania (kryteria oceny zgodności Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania określa art. 43k ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta);
    6. Opinia – opinia Kupującego o nabytym przez niego Towarze cyfrowym, wyrażona poprzez przypisanie punktów w skali określonej przez Usługodawcę lub poprzez opis doświadczeń związanych z korzystaniem z Towaru cyfrowego;
    7. Polityka prywatności – dokument zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych Klientów przez Usługodawcę;
    8. Przedmiot świadczenia cyfrowego – Usługa Konta lub Towar cyfrowy;
    9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
    10. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zawarła ze Usługodawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, nieposiadającą jednak dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej;
    11. Towar cyfrowy – treść cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, którą może nabyć Kupujący, w szczególności audiobook;
    12. Treści niedozwolone – wszelkie treści (niezależnie od ich postaci):
      1. nawołujące do popełnienia czynu zabronionego lub pochwalające jego popełnienie;
      2. nawołujące do stosowania przemocy wobec ludzi lub zwierząt lub pochwalające jej stosowanie;
      3. będące materiałami drastycznymi;
      4. nawołujące do nienawiści lub dyskryminacji jakiejkolwiek osoby lub grupy osób, z jakiegokolwiek powodu; 
      5. propagujące nazizm, faszyzm lub komunizm;
      6. będące groźbą bezprawną;
      7. będące próbą oszustwa lub wyłudzenia;
      8. będące informacjami nieprawdziwymi lub wprowadzającymi w błąd;
      9. prezentujące towary lub usługi, których posiadanie lub wykonywanie jest zabronione lub ograniczone przez obowiązujące przepisy prawa;
      10. naruszające dobra osobiste oraz prawa własności intelektualnej (w tym prawa autorskie lub prawa własności przemysłowej) osób trzecich;
      11. przedstawiające wizerunek nagiej osoby; 
      12. będące materiałami erotycznymi lub pornograficznymi;
      13. będące informacją handlową lub reklamą;
    13. Umowa – Umowa o dostarczanie Usługi Konta lub Umowa o dostarczanie Towaru cyfrowego;
    14. Umowa o dostarczanie Towaru cyfrowego – umowa o dostarczanie treści cyfrowych w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, na podstawie której Usługodawca zobowiązuje dostarczyć Kupującemu Towar cyfrowy, a Kupujący zobowiązuje się zapłacić Usługodawcy cenę;
    15. Umowa o dostarczanie Usługi Konta – umowa o dostarczanie usługi cyfrowej w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, na podstawie której Usługodawca zobowiązuje się nieopłatnie dostarczać na rzecz Użytkownika Usługę Konta przez czas nieoznaczony, a Użytkownik zobowiązuje się dostarczyć Usługodawcy dane osobowe;
    16. Usługa Konta – usługa cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, polegająca na utworzeniu i utrzymywaniu przez Usługodawcę Konta na rzecz Użytkownika;
    17. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
    18. Użytkownik – osoba będąca Konsumentem, Przedsiębiorcą albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, która zawarła ze Usługodawcą Umowę o świadczenie Usługi Konta lub podjęła działania zmierzające do jej zawarcia.
  2. Użyte w Regulaminie wyrazy pisane wielką literą, które nie zostały zdefiniowane w ust. 1 powyżej, mają znaczenie nadane im w treści Regulaminu. 

§ 3. Wymagania techniczne

  1. W celu prawidłowego korzystania przez Klientów z usług świadczonych przez Usługodawcę za pomocą Aplikacji i Serwisu, niezbędne jest łącznie:
    1. połączenie z siecią Internet;
    2. posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet (w odniesieniu do Aplikacji – urządzeń z systemem operacyjnym iOS lub Android);
    3. korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania JavaScript, a ponadto akceptującej pliki typu cookies;
    4. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  2. W ramach Aplikacji i Serwis zabronione jest korzystanie przez Klientów z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików czy programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi).
  3. Usługodawca informuje, że wykorzystuje kryptograficzną ochronę transferu elektronicznego oraz treści cyfrowych przez zastosowanie właściwych środków logicznych, organizacyjnych i technicznych, w szczególności w celu uniemożliwienia dostępu osobom trzecim do danych, w tym przez stosowanie haseł dostępu oraz programów antywirusowych czy przeciw niechcianemu oprogramowaniu.
  4. Usługodawca informuje, że pomimo stosowania zabezpieczeń, o których mowa ust. 3 powyżej korzystanie z sieci Internet oraz usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone dostaniem się do systemu teleinformatycznego oraz urządzenia Klienta, szkodliwego oprogramowania lub uzyskaniem dostępu do danych znajdującym się na tym urządzeniu przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania powołanego zagrożenia Usługodawca zaleca stosowanie programów antywirusowych lub środków chroniących identyfikację w sieci Internet.

§ 4. Ogólne zasady korzystania z Serwisu i Aplikacji

  1. Korzystanie z Aplikacji wymaga jej uprzedniego zainstalowania w urządzeniu Klienta. 
  2. Klient jest zobowiązany do korzystania z Aplikacji i Serwisu w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami.
  3. Dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym (w tym Treści niedozwolonych) jest zabronione.
  4. W przypadku stwierdzenia naruszenia Regulaminu, Usługodawca może wezwać Klienta do jego usunięcia i wyznaczyć mu w tym celu termin nie krótszy niż 7 (siedem) dni. 
  5. Klient korzystający z Aplikacji lub Serwisu zobowiązany jest podawać wyłącznie dane (w tym dane osobowe) zgodne ze stanem rzeczywistym. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta nieprawdziwych lub niepełnych danych.
  6. Ten sam Użytkownik może w tym samym czasie posiadać wyłącznie 1 (jedno) Konto. 
  7. Udostępnianie przez Użytkownika swojego Konta innej osobie bez zgody Usługodawcy jest zabronione. 
  8. Ceny za Towary cyfrowe są wrażone w złotych polskich (PLN) i stanowią wartość brutto (zawierają wszystkie obowiązkowe składniki ceny, w tym należny podatek VAT).
  9. Usługodawca oświadcza, a Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że zachowanie zgodności Usługi Konta, z której Użytkownik korzysta za pomocą Aplikacji, z Umową o dostarczanie Usługi Konta wymaga instalowania przez Użytkownika aktualizacji Aplikacji. O konieczności zainstalowania aktualizacji Aplikacji, Usługodawca będzie każdorazowo informował Użytkownika za pomocą komunikatu wyświetlanego w ramach Aplikacji. 
  10. Usługodawca zobowiązany jest dostarczać Użytkownikowi aktualizacje Aplikacji przez cały okres obowiązywania Umowy o dostarczanie Usługi Konta. 
  11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za Niezgodność, jeżeli jej wystąpienie jest skutkiem braku zainstalowania przez Użytkownika w rozsądnym czasie prawidłowo dostarczonej aktualizacji Aplikacji. 

§ 5. Umowa o dostarczanie Usługi Konta

  1. W celu zawarcia Umowy o dostarczanie Usługi Konta, Użytkownik powinien wykonać następujące czynności:
    1. wejść na stronę internetową Serwisu, a następnie kliknąć w zakładkę „Zaloguj się lub zarejestruj”,
    2. w wyświetlającym się formularzu wpisać następujące dane:
      1. imię i nazwisko;
      2. adres poczty elektronicznej;
      3. stworzone przez Użytkownika hasło do Konta;
    3. obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień;
    4. kliknąć przycisk „zarejestruj się”.
  2. Kliknięcie przycisku „zarejestruj się” jest równoznaczne z zawarciem przez Użytkownika Umowy o dostarczanie Usługi Konta.
  3. Użytkownik uzyskuje dostęp do Konta niezwłocznie pod kliknięciu przycisku „zarejestruj się”.
  4. Za pomocą Konta, Użytkownik może w szczególności:
    1. przechowywać swoje dane osobowe; 
    2. nabywać Towary cyfrowe;
    3. korzystać z próbek Towarów cyfrowych udostępnionych przez Usługodawcę nieodpłatnie. 
  5. Użytkownik może korzystać z Konta zarówno w ramach Serwisu, jak i w ramach Aplikacji. 
  6. W przypadku braku udzielenia Użytkownikowi dostępu do Konta niezwłocznie po zawarciu Umowy o dostarczanie Usługi Konta, Użytkownik wzywa Usługodawcę do niezwłocznego udzielenia dostępu do Konta. Wezwanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu. W przypadku, gdy Usługodawca nie udzieli Użytkownikowi dostępu do Konta niezwłocznie po otrzymaniu wezwania, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Użytkownik może odstąpić od Umowy o dostarczanie Usługi Konta. 
  7. Niezależnie od postanowień ust. 6 powyżej, w przypadku braku udzielenia Użytkownikowi dostępu do Konta, Użytkownik może odstąpić od Umowy o dostarczanie Usługi Konta bez wzywania Usługodawcy do udzielenia dostępu do Konta, jeżeli zachodzi co najmniej jeden z przypadków wskazanych w art. 43j ust. 5 Ustawy o prawach konsumenta. 
  8. Niezależnie od postanowień ust. 6-7 powyżej, Użytkownik może w każdym czasie i bez podania przyczyny wypowiedzieć Umowę o dostarczanie Usługi Konta ze skutkiem natychmiastowym. Ponadto, na podstawie art. 27 i n. Ustawy o prawach konsumenta, Użytkownik może odstąpić od Umowy o dostarczanie Usługi Konta bez podania przyczyny, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia. 
  9. Odstąpienie od Umowy o dostarczanie Usługi Konta albo jej wypowiedzenie, niezależnie od podstawy dokonania tej czynności, następuje poprzez złożenie Usługodawcy przez Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usługi Konta albo o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu. Usługodawca usuwa Konto niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. 
  10. W przypadku korzystania przez Użytkownika z Konta w sposób sprzeczny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu lub dobrymi obyczajami, a także dostarczania przez Użytkownika Treści niedozwolonych, Usługodawca może wypowiedzieć Umowę o dostarczanie Usługi Konta z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 (siedem) dni, poprzez złożenie Użytkownikowi oświadczenia o wypowiedzeniu za pomocą poczty elektronicznej. Po upływie okresu wypowiedzenia wskazanego w zdaniu poprzedzającym, Konto jest trwale usuwane. W czasie trwania okresu wypowiedzenia, Usługodawca może zablokować Użytkownikowi dostęp do Konta na okres nieprzekraczający 7 (siedmiu) dni jeżeli jest to niezbędne w celu zapobieżenia popełnianiu dalszy naruszeń przez Użytkownika.
  11. W przypadku zastosowania środka, o którym mowa w ust. 10 powyżej, Użytkownik, wobec którego środek został zastosowany, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w § 9 Regulaminu. 

§ 6. Umowa o dostarczanie Towaru cyfrowego

  1. W celu zawarcia Umowy o dostarczenie Towaru cyfrowego, Kupujący powinien wykonać następujące czynności:
    1. wejść na stronę internetową Serwisu;
    2. wejść w zakładkę wybranego Towaru cyfrowego i kliknąć przycisk „do koszyka”;
    3. wejść w zakładkę „koszyk” i kliknąć przycisk „przejdź do płatności”;
    4. w wyświetlającym się formularzu wpisać lub wybrać:
      1. adres poczty elektronicznej;
      2. sposób płatności;
    5. obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o zapoznaniu się z Regulaminem i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień; 
    6. obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o wyrażeniu zgody na dostarczenie przez Usługodawcę Towaru cyfrowego przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego;
    7. kliknąć przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, a następnie dokonać zapłaty za Towar cyfrowy zgodnie z wybranym sposobem płatności.
  2. Zapłaty ceny za Towar cyfrowy Kupujący może dokonać:
    1. przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy;
    2. za pomocą systemu płatności GooglePay lub PayPal;
    3. kartą płatniczą. 
  3. Dokonanie przez Kupującego zapłaty za Towar cyfrowy jest równoznaczne z zawarciem przez niego Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego.
  4. Usługodawca dostarcza Kupującemu Towar cyfrowy poprzez udostępnienie go na Koncie w ramach Aplikacji. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że korzystanie z Towaru cyfrowego jest możliwe wyłącznie w ramach Aplikacji. 
  5. Usługodawca dostarcza Kupującemu Towar cyfrowy niezwłocznie po zawarciu Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego.
  6. Usługodawca informuje, a Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Towar cyfrowy nie podlega aktualizacji.
  7. W przypadku braku dostarczenia Towaru cyfrowego w terminie wskazanym w ust. 5 powyżej, Kupujący wzywa Usługodawcę do jego dostarczenia. Wezwanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu. Jeżeli Usługodawca nie dostarczy Towaru cyfrowego niezwłocznie po otrzymaniu wezwania albo w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym z Kupującym terminie, Kupujący może odstąpić od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego. 
  8. Odstąpienie od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego wymaga złożenia Usługodawcy przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu. 
  9. Usługodawca jest zobowiązany dokonać zwrotu ceny Towaru cyfrowego zapłaconej przez Kupującego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego. Zwrot ceny następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  10. Postanowienia ust. 7-9 powyżej nie dotyczą Kupujących będących Przedsiębiorcami. 
  11. Niezależnie od postanowień ust. 7-9 powyżej, na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta, Kupującemu będącemu Konsumentem albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego, o którym mowa w art. 27 i n. Ustawy o prawach konsumenta. 
  12. W przypadku:
    1. zakończenia przez Usługodawcę dostarczania Usługi Konta w ramach Aplikacji;
    2. usunięcia Konta Kupującego z inicjatywy Usługodawcy, na podstawie § 5 ust. 10 Regulaminu;

– Usługodawca przesyła Kupującemu za pomocą poczty elektronicznej dotychczas nabyte przez niego Towary cyfrowe w postaci plików elektronicznych możliwych do odtworzenia poza Aplikacją. 

§ 7. Licencja

  1. Z chwilą dokonania przez Kupującego zapłaty za Towar cyfrowy, Usługodawca udziela Kupującemu licencji niewyłącznej na korzystanie z tego Towaru cyfrowego na warunkach określonych w Regulaminie (dalej: „Licencja”).
  2. Licencja udzielana jest na czas nieoznaczony. 
  3. Licencja uprawnia Kupującego do korzystania z Towaru cyfrowego wyłącznie poprzez jego odtwarzanie w ramach Aplikacji. 
  4. Kupujący może wykorzystywać wiedzę i wskazówki zawarte w Towarze cyfrowym w życiu prywatnym. Licencja nie upoważnia jednak Kupującego do udostępniania Towaru cyfrowego jakimkolwiek innym osobom, z wyłączeniem przypadków udostępniania Towaru cyfrowego na podstawie przepisów oddziału 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych o dozwolonym użytku chronionych utworów. Udostępnianie Towaru cyfrowego innym osobom poza przypadkami dozwolonego użytku chronionych utworów wymaga uzyskania uprzedniej zgody Usługodawcy. 
  5. Licencja nie uprawnia Kupującego do udzielania dalszych licencji. 
  6. Korzystanie przez Kupującego z Towaru cyfrowego z naruszeniem warunków Licencji stanowi naruszenie autorskich praw majątkowych przysługujących Usługodawcy, uprawniające go (w zależności od charakteru naruszenia) do wystąpienia wobec Kupującego z roszczeniami na drodze postępowania sądowego. 

§ 8. Reklamacje dotyczące Przedmiotu świadczenia cyfrowego

  1. Postanowienia niniejszego § 8 dotyczą wyłącznie:
    1. Klientów będących:
      1. Użytkownikami lub Kupującymi, chyba że szczególne postanowienie Regulaminu dotyczy tylko jednej z tych osób, oraz 
      2. Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta;
    2. Umów o dostarczanie Usługi Konta oraz Umów o dostarczanie Towaru cyfrowego, chyba że szczególne postanowienie Regulaminu dotyczy tylko jednej z tych Umów;
    3. Niezgodności Usługi Konta z Umową o dostarczanie Usługi Konta oraz Niezgodności Towaru cyfrowego z Umową o dostarczanie Towaru cyfrowego. 
  2. Dostarczany Klientowi przez Usługodawcę Przedmiot świadczenia cyfrowego musi być zgodny z Umową dotyczącą jego dostarczania:
    1. w chwili jego dostarczenia – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest jednorazowo lub częściami;
    2. przez cały okres dostarczania danego Przedmiotu świadczenia cyfrowego – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest w sposób ciągły.
  3. Usługodawca ponosi odpowiedzialności za Niezgodność:
    1. istniejącą w chwili dostarczenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego i ujawnioną w ciągu 2 (dwóch) lat od tej chwili – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest jednorazowo lub częściami;
    2. ujawnioną w okresie dostarczania danego Przedmiotu świadczenia cyfrowego – w przypadku, gdy Przedmiot świadczenia cyfrowego dostarczany jest w sposób ciągły.
  4. W przypadku ujawnienia Niezgodności, Klient może złożyć reklamację zawierającą żądanie doprowadzenia Przedmiotu świadczenie cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania. 
  5. Reklamacja składana jest za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu.
  6. Reklamacja powinna zawierać:
    1. imię i nazwisko Klienta;
    2. adres poczty elektronicznej;
    3. opis ujawnionej Niezgodności;
    4. żądanie doprowadzenia Przedmiotu świadczenie cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania.
  7. Usługodawca może odmówić doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania, jeżeli jest to niemożliwe albo wymagałoby poniesienia przez Usługodawcę nadmiernych kosztów.
  8. Po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udziela Klientowi odpowiedzi na reklamację, w której:
    1. uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania;
    2. odmawia doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania z przyczyn wskazanych w ust. 7 powyżej;
    3. odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności.
  9. Usługodawca udziela odpowiedzi na reklamację za pomocą poczty elektronicznej w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
  10. W przypadku uznania reklamacji, Usługodawca na własny koszt doprowadza Przedmiot świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania w rozsądnym czasie od chwili otrzymania reklamacji i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając charakter Przedmiotu świadczenia cyfrowego oraz cel, w jakim jest on wykorzystywany. Planowany termin doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania Usługodawca wskazuje w odpowiedzi na reklamację. 
  11. W przypadku ujawnienia Niezgodności, z zastrzeżeniem ust. 14 poniżej, Klient może złożyć Usługodawcy oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności Przedmiotu świadczenia cyfrowego z Umową dotyczącą jego dostarczania jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
    2. Usługodawca nie doprowadził Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania zgodnie z ust. 10 powyżej;
    3. Niezgodność występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić Przedmiot świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania;
    4. Niezgodność jest na tyle istotna, że uzasadnia odstąpienie od Umowy dotyczącej dostarczania danego Przedmiotu świadczenia cyfrowego bez uprzedniego żądania od Usługodawcy doprowadzenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania;
    5. z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Usługodawca nie doprowadzi Przedmiotu świadczenia cyfrowego do zgodności z Umową dotyczącą jego dostarczania w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 
  12. Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy może zostać złożone za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu.
  13. Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy powinno zawierać:
    1. imię i nazwisko Klienta;
    2. adres poczty elektronicznej;
    3. datę dostarczenia Przedmiotu świadczenia cyfrowego; 
    4. opis ujawnionej Niezgodności;
    5. wskazanie przyczyny złożenia oświadczenia, wybranej spośród przyczyn wskazanych w ust. 11 powyżej;
    6. oświadczenie o obniżeniu ceny, wraz ze wskazaniem obniżonej ceny, albo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. 
  14. Klient nie może złożyć Usługodawcy oświadczenia o obniżeniu ceny w przypadku, gdy Niezgodność dotyczy Usługi Konta.
  15. Usługodawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Towar cyfrowy był niezgodny z Umową o dostarczanie Towaru cyfrowego nawet jeżeli Kupujący korzystał z tego Towaru cyfrowego przed odstąpieniem od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego.
  16. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego, w jakiej wartość Towaru cyfrowego niezgodnego z Umową o dostarczanie Towaru cyfrowego pozostaje do wartości Towaru cyfrowego zgodnego z Umową o dostarczanie Towaru cyfrowego. Usługodawca zwraca Kupującemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa do obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
  17. Kupujący nie może odstąpić od Umowy o dostarczanie Towaru cyfrowego, jeżeli Niezgodność jest nieistotna. 
  18. W przypadku odstąpienia przez Użytkownika od Umowy o dostarczanie Usługi Konta, Usługodawca usuwa Konto niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o dostarczanie Usługi Konta. 
  19. Na podstawie art. 34 ust. 1a Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy dotyczącej dostarczania Przedmiotu świadczenia cyfrowego, Kupujący jest zobowiązany do zaprzestania korzystania z tego Przedmiotu świadczenia cyfrowego i udostępniania go osobom trzecim. 

§ 9. Opinie

  1. Kupujący, który dokonał zakupu w Serwisie, ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia Opinii dotyczącej zakupionego Towaru cyfrowego, z którego Kupujący skorzystał osobiście.  
  2. Po zakupach dokonanych przez Kupującego w Serwisie, Usługodawca przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia do dodania Opinii przedsiębiorcy obsługującemu proces pozyskiwania Opinii. Wysyłka ankiet służących do dodania Opinii oraz proces zbierania Opinii jest obsługiwany w pełni przez spółkę Zaufane.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie (KRS: 0001057326) (dalej: „Operator”). 
  3. Operator wysyła do Kupującego za pomocą poczty elektronicznej wiadomość z prośbą o wystawienie Opinii wraz linkiem do elektronicznego formularza umożliwiającego jej wystawienie. 
  4. Wystawione przez Kupującego Opinie są publikowane przez Usługodawcę w Serwisie.
  5. Opinia może dotyczyć wyłącznie Towarów cyfrowych faktycznie zakupionych Serwisie. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych (pozornych) Umów o dostarczanie Towaru cyfrowego w celu wystawienia Opinii. 
  6. Autorem Opinii nie może być Usługodawca ani jego pracownik (bez względu na podstawę zatrudnienia). 
  7. Umieszczanie w Opiniach Treści niedozwolonych jest zabronione.
  8. Wysłanie Opinii jest równoznaczne ze złożeniem przez Kupującego oświadczenia, że jest on wyłącznym autorem Opinii. Kupujący ponosi odpowiedzialność za treść Opinii oraz skutki jej publikacji (w tym za naruszenia dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej podmiotów trzecich).
  9. Wysłanie Opinii jest równoznaczne ze udzieleniem Usługodawcy przez Kupującego nieodpłatnej licencji niewyłącznej na jej wykorzystanie (dalej: „Licencja Kupującego”).
  10. Licencja Kupującego zostaje udzielona na czas nieoznaczony i bez ograniczeń terytorialnych oraz obejmuje wykorzystanie Opinii na następujących polach eksploatacji:
    1. utrwalanie i zwielokrotnianie w dowolnej ilości, dowolną techniką i w dowolnym formacie;
    2. rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób, za pomocą dowolnych środków przekazu, w szczególności poprzez publikację w Serwisie i Aplikacji oraz w mediach społecznościowych Usługodawcy.
  11. Licencja Kupującego upoważnia Usługodawcę do udzielania dowolnie wybranym podmiotom trzecim dalszych licencji na korzystanie z Opinii. Dalsza licencja, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, może być udzielona przez Usługodawcę odpłatnie lub nieodpłatnie. 
  12. Kupujący zobowiązuje się do niewykonywania autorskich praw osobistych przysługujących mu wobec Opinii (w tym prawa do oznaczania autorstwa Opinii oraz prawa do nadzoru nad korzystaniem z Opinii) oraz upoważnia Usługodawcę do wykonywania tych praw w imieniu Kupującego. 

§ 10. Treści niedozwolone

  1. Każdy Klient (dalej: „Zgłaszający”) jest uprawniony do zgłoszenia Usługodawcy Treści niedozwolonej dostrzeżonej w Aplikacji lub w Serwisie (dalej: „Zgłoszenie”). Niezależnie, Usługodawca z własnej inicjatywy może zastosować środki określone w niniejszym § 10 w stosunku do Treści niedozwolonych wykrytych przez niego bez wcześniejszego Zgłoszenia. 
  2. Zgłoszenie może być dokonane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 5 Regulaminu. 
  3. Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:
    • wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana treść stanowi Treść niedozwoloną;
    • jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji oraz (w stosownych przypadkach) dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści niedozwolonej, stosownie do rodzaju Treści niedozwolonej i funkcjonalności Aplikacji lub Serwisu;
    • imię i nazwisko lub nazwę oraz adres poczty elektronicznej Zgłaszającego, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/93/UE z dnia 13 grudnia 2011 r. w sprawie zwalczania niegodziwego traktowania w celach seksualnych i wykorzystywania seksualnego dzieci oraz pornografii dziecięcej, zastępująca decyzję ramową Rady 2004/68/WSiSW;
    • oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie Zgłaszającego, że informacje i zarzuty zawarte w Zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne.
  1. Po otrzymaniu Zgłoszenia, Usługodawca przesyła Zgłaszającemu potwierdzenie jego otrzymania pod wskazany przez niego adres poczty elektronicznej. 
  2. W przypadku, gdy Zgłoszenie nie zawiera elementów wskazanych w ust. 3 powyżej lub zawiera błędy, Usługodawca może zwrócić się do Zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie Zgłoszenia w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania ww. prośby. W przypadku, gdy Zgłaszający nie dokona uzupełnienia lub poprawy Zgłoszenia w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Usługodawca może pozostawić Zgłoszenie bez rozpoznania.
  3. Usługodawca weryfikuje zgłoszoną treść w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania kompletnego i prawidłowego zgłoszenia. W ramach czynności weryfikacyjnych, jeśli będzie to konieczne, Usługodawca może zwrócić się do Zgłaszającego z prośbą o przesłanie niezbędnych dodatkowych informacji lub dokumentów. 
  4. Do czasu rozpoznania Zgłoszenia, Usługodawca może zablokować widoczność Treści niedozwolonej. 
  5. Po dokonaniu weryfikacji Zgłoszenia Usługodawca:
    • usuwa treść będącą Treścią niedozwoloną;
    • przywraca treść niebędącą Treścią niedozwoloną (jeśli jej widoczność została zablokowana na etapie weryfikacji Zgłoszenia); – podając równocześnie uzasadnienie podjętej decyzji. 
    • W przypadku usunięcia treści, Usługodawca niezwłocznie powiadamia o tym zarówno Zgłaszającego, jak i Klienta, który stworzył usuniętą treść, podając uzasadnienie podjętej decyzji. 
  6. W przypadku usunięcia treści, Usługodawca niezwłocznie powiadamia o tym zarówno Zgłaszającego, jak i Klienta, który stworzył usuniętą treść, podając uzasadnienie podjętej decyzji.
  7. Uzasadnienie decyzji Usługodawcy obejmuje:
    • wskazanie czy decyzja obejmuje usunięcie treści, zablokowanie jej widoczności albo nakłada inne środki, o których mowa w Regulaminie w odniesieniu do tej treści oraz (w stosownych przypadkach) zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
    • fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez Zgłaszającego, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z inicjatywy Usługodawcy oraz (gdy jest absolutnie niezbędne) tożsamość Zgłaszającego;
    • w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych narzędzi;
    • jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie niedozwolonej treści – wskazanie podstawy prawnej lub podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się daną treść za Treść niedozwoloną;
    • jasne i przyjazne dla Klienta i Zgłaszającego informacje na temat przysługujących im możliwości odwołania się od decyzji.
  1. Klient, którego treść została usunięta lub Zgłaszający, któremu Usługodawca odmówi usunięcia zgłoszonej treści, mogą złożyć odwołanie od decyzji Usługodawcy (dalej: „Odwołanie”). 
  2. Odwołanie może zostać złożone za pomocą poczty elektronicznej pod adres wskazany w § 1 ust. 5 Regulaminu.
  3. Odwołanie powinno zawierać: 
    • imię i nazwisko lub nazwę odwołującego się,
    • dane kontaktowe (adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny),
    • szczegółowe uzasadnienie, dlaczego w opinii odwołującego się, decyzja Usługodawcy jest błędna i powinna zostać zmieniona.
  1. Usługodawca niezwłocznie potwierdza otrzymanie odwołania poprzez wysłanie powiadomienia pod wskazany przez odwołującego się adres poczty elektronicznej. 
  2. Odwołania są rozpatrywane w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania, przez upoważniony zespół Usługodawcy (czynności te nie będą dokonywane w sposób zautomatyzowany, bez udziału człowieka). 
  3. O decyzji podjętej w wyniku rozpatrzenia odwołania, Usługodawca zawiadamia odwołującego się za pomocą poczty elektronicznej, a jeżeli równocześnie uzna zgłoszoną treść za Treść niedozwoloną – podejmuje wobec niej działania przewidziane w Regulaminie. 

§ 11. Pozasądowe rozwiązywanie sporów

  1. Postanowienia niniejszego § 11 dotyczą wyłącznie Klientów będących Konsumentami.
  2. Klienta ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klientę z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych:
    1. powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów; 
    2. Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
    3. Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  4. Klienta może skorzystać także z Aplikacji do internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. Usługodawca informuje, że o ile taki obowiązek nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, nie korzysta on z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Ponadto, Usługodawca nie zobowiązuje się do korzystania z Aplikacji ODR, o której mowa w ust. 4 powyżej. 

§ 12. Własność intelektualna

  1. Wszystkie elementy składowe Aplikacji i Serwisu, w szczególności:
    1. nazwa Aplikacji i Serwisu;
    2. logo Aplikacji i Serwisu;
    3. zdjęcia i opisy;
    4. zasady działania Aplikacji i Serwisu, wszystkie ich elementy graficzne, interfejs, oprogramowanie, kod źródłowy oraz bazy danych;

– podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów prawa Unii Europejskiej.

  1. Jakiekolwiek korzystanie z własności intelektualnej Usługodawcy bez jego uprzedniego, wyraźnego zezwolenia jest zabronione.

§ 13. Przetwarzanie danych osobowych

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Usługodawcę znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: www.espritaudio.pl/polityka-prywatnosci/.

§ 14. Zmiana Usługi Konta

  1. Usługodawca może dokonać zmiany Usługi Konta w przypadku:
    1. konieczności dostosowania Usługi Konta do nowopowstających urządzeń lub oprogramowania używanych przez Użytkowników do korzystania z Usługi Konta;
    2. podjęcia przez Usługodawcę decyzji o usprawnieniu Usługi Konta poprzez dodanie do niej nowych funkcjonalności lub modyfikacji dotychczasowych funkcjonalności;
    3. prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Usługi Konta do aktualnego stanu prawnego. 
  2. Zmiana Usługi Konta nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Użytkownika. 
  3. Usługodawca informuje Użytkowników o dokonanej zmianie Usługi Konta poprzez umieszczenie na Koncie komunikatu informującego o zmianach. Niezależnie, informacja o dokonanej zmianie może być przesłana Użytkownikom za pomocą poczty elektronicznej. 
  4. Jeżeli zmiana Usługi Konta będzie istotnie i negatywnie wpływała na dostęp Użytkownika do Usługi Konta, Usługodawca zobowiązany jest poinformować Użytkownika o:
    1. właściwościach i terminie dokonania zmiany oraz
    2. prawie Użytkownika do wypowiedzenia Umowy o dostarczanie Usługi Konta ze skutkiem natychmiastowym w terminie 30 (trzydziestu) dnia dokonania zmiany. 
  5. Informację, o której mowa w ust. 4 powyżej, Usługodawca przesyła Użytkownikom za pomocą poczty elektronicznej, nie później niż na 7 (siedem) dni przed dokonaniem zmiany. 
  6. Wypowiedzenie przez Użytkownika Umowy o dostarczanie Usługi Konta na podstawie ust. 4 pkt 2 powyżej następuje poprzez złożenie Usługodawcy oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy o dostarczanie Usługi Konta. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu. Usługodawca usuwa Konto niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. 
  7. W przypadku usunięcia Konta na podstawie ust. 6 powyżej, Usługodawca przesyła Kupującemu za pomocą poczty elektronicznej dotychczas nabyte przez niego Towary cyfrowe w postaci plików elektronicznych możliwych do odtworzenia poza Aplikacją.

§ 15. Zmiana Regulaminu

  1. Usługodawca może dokonać zmiany w Regulaminie w przypadku:
    1. zmiany przedmiotu działalności Usługodawcy;
    2. rozpoczęcia dostarczania przez Usługodawcę nowych usług, modyfikacji usług dotychczas dostarczanych lub zaprzestania ich dostarczania;
    3. dokonania technicznej modyfikacji Aplikacji lub Serwisu, wymagającej dostosowania do nich postanowień Regulaminu;
    4. prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Regulaminu do aktualnego stanu prawnego. 
  2. O zmianie Regulaminu, Klienci zostaną poinformowani poprzez opublikowanie jego zmienionej wersji w Aplikacji i Serwisie. Niezależnie, zmieniona wersja Regulaminu zostanie przesłana Klientom pocztą elektroniczną.
  3. Użytkownik, który nie zgadza się na zmianę Regulaminu, może wypowiedzieć Umowę o dostarczanie Usługi Konta ze skutkiem natychmiastowym w terminie 10 (dziesięciu) od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu. Brak wypowiedzenia Umowy o dostarczanie Usługi Konta w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym uznaje się za zgodę na zmianę Regulaminu.
  4. Wypowiedzenie Umowy o dostarczanie Usługi Konta następuje poprzez złożenie Usługodawcy przez Użytkownika oświadczenia o wypowiedzeniu. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może zostać wysłane za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu.
  5. Niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Usługodawca usuwa Konto. 
  6. W przypadku, gdy zmiana Regulaminu jest skutkiem zmiany Usługi Konta, o której mowa w § 14 ust. 4 Regulaminu, Usługodawca (po usunięciu Konta) przesyła Kupującemu za pomocą poczty elektronicznej dotychczas nabyte przez niego Towary cyfrowe w postaci plików elektronicznych możliwych do odtworzenia poza Aplikacją.

§ 16. Postanowienia końcowe

  1. Prawem właściwym dla Regulaminu oraz wskazanych w nim Umów jest prawo polskie. Wybór prawa polskiego dokonany w zdaniu poprzedzającym nie pozbawia jednak Konsumenta ochrony wynikającej z przepisów prawa obcego, których nie można wyłączyć w drodze umowy i które znajdowałyby zastosowanie w razie braku wyboru prawa polskiego dokonanego w zdaniu poprzedzającym.
  2. Aktualna wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 12.04.2024 r.